Hardlopen en wandelen
bij JustGoo
Arrow
Arrow
Slider

Het is zo ver!!
We zijn afgelopen woensdag 20 mei weer met de trainingen begonnen! De trainingen zijn prima verlopen, de 1.5 meter afstand regel wordt goed nageleefd en het gaat er gelukkig vrij relaxed aan toe.
We zijn blij dit te kunnen melden en zijn de trainers enorm erkentelijk dat ze te kennen hebben gegeven weer voor de troepen te willen staan.

Tevens een grande merci voor iedereen die JustGoo de afgelopen maanden mee in de lucht heeft gehouden o.a door het doorbetalen van de contributie. Een heel warm gebaar.

Er is natuurlijk veel veranderd in onze samenleving. Ook bij JustGoo ontkomen we niet aan alle maatregelen van de overheid. We onderschrijven deze maatregelen omdat het om ons aller veiligheid en gezondheid gaat.
Gelukkig mogen we weer samen hardlopen, maar het is zoeken naar een goede balans in de gewijzigde omstandigheden. Dit geldt voor veel sectoren zoals o.a. in de horeca en bijv. het onderwijs. De 1.5 meter samenleving is een feit en dat zal nog lang zo blijven. Met ieders goede wil en samenwerking gaat het ons lukken. Het wordt aanpassen, maar laten we vooral blij zijn met datgene wat wél nog allemaal kan.

In dit corona-bulletin,  informeren we jullie over de aanpak van de trainingen en de veranderingen waar we mee te maken hebben.

Veel plezier met het opstarten, doe het rustig aan, raak niet geblesseerd en blijf vooral gezond,
Namens alle trainers en medewerkers van JustGoo,
Roland en Yvonne

74780a19-ad0c-46bd-8bf6-8c14021fa28b.jpg

De trainingen zijn weer begonnen en de belangrijkste veranderingen zijn:

  • Het is niet meer mogelijk “spontaan” naar een training te komen. Aanmelding voor een training wordt verplicht. De aanmeldmodule + handleiding vind je op de website van JustGoo
  • De trainingen zullen dagelijks op verschillende tijdstippen, ná elkaar plaatsvinden. We vermijden op deze manier dat er teveel mensen bij elkaar komen
  • De maximale groepsgrootte wordt 10 lopers + 1 trainer
  • Gebouwen zijn niet toegankelijk, toiletten, kleedlokalen en de kantines zijn gesloten. Het Koetshoes gaat vanaf 1 juni weer open.
  • De richtlijnen van de JustGoo organisatie en daaruit volgend van de trainers zijn leidend

Protocollen:

Per JustGoo locatie is een protocol gemaakt waaraan iedereen zich moet houden: hardlopers, wandelaars, de jeugdlopers en de trainers. Alléén als we samen alle richtlijnen opvolgen blijven we veilig en kan er verantwoord worden gesport.
Dit JustGoo protocol is een combinatie van alle richtlijnen en protocollen van het RIVM, NOC*NSF, Atletiekunie en de veiligheidsregio Zuid-Limburg. Per locatie hebben we alles aangepunt naar de JustGoo situatie.
Dit zijn de JustGoo protocollen:

  • Voor locatie Maastricht, klik hier
  • Voor locatie Valkenburg, klik hier
  • en voor locatie Sittard, klik hier
  • Het protocol voor de locatie Sibbe volgt later op de site.

Aanmelden voor trainingen

Zoals gezegd is het verplicht om je van te voren aan te melden voor een training waaraan je wil deelnemen. Dit is belangrijk omdat we niet meer dan 10 lopers mogen toelaten per groep.

De procedure is als volgt:

  1. Vanaf de homepage van JustGoo (justgoo.nl) klik op de knop Aanmelden Trainingen
  2. Kies op welke locatie je wilt trainen
  3. Kies in het overzicht de gewenste dag en training:
    1. Meer informatie over die training krijg je via de knop “Details” of door op de naam van de training te klikken.
 Op de “Details” pagina kun je zien hoeveel plekken er voor een training beschikbaar zijn, hoeveel mensen er al ingeschreven hebben en hoeveel beschikbare plekken er nog zijn.
      Verder kun je hier ook zien, wanneer de inschrijving start (Registratie Startdatum) en voor welk moment je ingeschreven moet hebben.
 Op deze pagina tref je verder het JustGoo trainingsprotocol voor de betreffende locatie aan en links naar websites voor meer informatie. Lees deze informatie GOED door.
    2. Direct inschrijven kan door op de knop “Inschrijven” te klikken. Deze knop is voor elke training beperkt beschikbaar tot uiterlijk de dag voor de training, 18.00 uur of tot het moment dat de training volgeboekt is.
  4. Als je op “Inschrijven” hebt geklikt, krijg je een kort formulier te zien. In dit formulier is alle gevraagde informatie verplicht (Voornaam, Achternaam, telefoonnummer, emailadres en de vier vinkjes die je moet zetten).
  5. Na het invullen van het formulier klik je op “Verwerk inschrijving”, waarna je even later een bevestiging te zien krijgt.
  6. Via het opgegeven emailadres ontvang je ook een bevestiging van je inschrijving, inclusief een bijgevoegde PDF van het protocol. Check ook je spam-map indien je deze email niet lijkt te ontvangen. Heb je na 15 minuten nog geen email ontvangen, neem dan contact met ons op.
  7. Je inschrijving is meteen definitief.
  8. Mocht je onverhoopt niet naar de training kunnen komen, meld je dan ook weer af voor de training. Je kunt dit door middel van de link in de bevestigingsemail doen. Zodoende geven we iedereen maximaal de kans om te kunnen trainen. Van deze afmelding ontvang je ook weer een bevestiging.

74780a19-ad0c-46bd-8bf6-8c14021fa28b.jpg

Ledennieuws

  • Trainings programma voor de "Corona-weken"

    Hier vind je de trainingen van week 22: van 25 mei tot en met 31 mei.

Trainingsoverzichten

Nieuwsbrief

Meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief
Please wait